10 причин, чому не варто купувати ГБО бу

Низька ціна, повне згорання, октанове число, доступність характеризує газ як паливо. З 70-х років минулого століття в СРСР почали встановлювати газобалонне обладнання на вантажні автомобілі, які використовували скраплений та стиснутий газ. Паралельно розширювалася мережа газових заправних станцій, а установка ГБО на авто стала масовим явищем.

Перевага таких систем була в більш чистому вихлопі, оскільки поліпшувалася якість згоряння паливоповітряної суміші. З іншого боку, практика показала, що використання такого палива знижувало потужність, вантажопідйомність, запас ходу. Сьогодні комплекти газового обладнання встановлюють і в заводських умовах.

Особливості заводської установки газобалонного обладнання

Випуск легкових автомобілів на газу - це зміна конструкції двигуна. Наприклад, такий мотор VW 1.4 TSI ЕА111 характеризується масляним насосом з великим тиском, іншими клапанами, ГБЦ, шатунами, вкладишами. Крім того, термостат цього двигуна калібрується під меншу температуру. Таке авто має досить великий ресурс. Для забезпечення його надійної роботи потрібно проводити постійно технічне обслуговування. Система додаткового змащення під впуск, впорскування води, метанолу - обов'язкова умова безпечної роботи газового обладнання.

Таким чином, автомобіль, переобладнаний «під газ», вимагає особливого догляду за паливною апаратурою. Кустарно встановлений комплект ГБО бу може привести до серйозних проблем в роботі.

Недоліки комплектів ГБО, що були у вжитку 

Купити комплект ГБО бу - невдале рішення з наступних причин:

1) його часто використовують з високою інтенсивністю, тому при продажу ресурс комплекту може бути практично вичерпаний;

2) окремі деталі газового обладнання розраховані на одноразову установку;

3) складно визначити якість балонів бу (товщину стінок, внутрішнє покриття, відсутність корозії), які нерідко бувають дуже старими;

4) комплект ГБО 4 бу може бути неповним, тому потрібно шукати і купувати необхідні деталі;

5) обладнання бу може не функціонувати взагалі, оскільки часто автолюбителі нещадно експлуатують його, не вкладаючи гроші в необхідне ТО;

6) вартість установки такого комплекту може бути навіть вище нового;

7) часто можливі дефекти роботи можна виявити тільки після установки гбо на авто;

8) блок керування ГБО 4 покоління бу, всі частини окремо і в збірці вимагають якісного технічного обслуговування, додаткових витрат;

9) автомобілі з «газом» вимагають позначки в технічному паспорті, тому ставити машину на облік потрібно тільки після монтажу на неї даного комплекту;

10) помилково відрегульована зношена газова система може спровокувати серйозні проблеми з двигуном.

Купити газобалонне обладнання бу

Таким чином, купувати вживане газове обладнання і окремі його вузли, включаючи блок керування ГБО бу, слід тільки в разі, коли воно вже встановлено на автомобіль. При цьому рекомендується докладно ознайомитися з документами, провести діагностику на СТО, де обслуговувався автомобіль.

На нашому сайті можна ознайомитися з високоякісною продукцією італійської компанії Autronic, яка пропонує електронні системи розподіленого упорскування газу. Вони відрізняються компактністю, надійністю, зручністю керування, мають функцію діагностики підключення газових форсунок.

поділитися